صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۳

بهترین هتل های ارمنستان

 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۳  چاپ
بهترین هتل های ارمنستان
اگر قصد دارید به شهر زیبا و بی‌نظیر ایروان سفر کنید و در انتخاب هتل‌ مناسب برای خود مردد هستید با پانی پی همراه باشید تا بهترین هتل‌های این شهر را بشناسید.

هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson BLU Hotel Yerevan)

هتل رادیسون بلو ایروان هتلی 5 ستاره و مجلل است که جدای امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه‌های آرارات را به نمایش می گذارد. این هتل در یک موقعیت عالی قرار دارد و تنها با طی کردن ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به پارک پیروزی دسترسی داشت. در اتاق‌های این هتل به راحتی می‌توانید تلفیق دکوراسیون مدرن و سنتی را نظاره کنید؛ مبل‌های لوکس و مدرن در کنار فرش‌هایی با طرح‌های سنتی شاهد این قضیه هستند. اتاق‌های هتل بدون هیچ کم و کاستی بهترین امکانات را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند، علاوه بر این دیدن منظره زیبای شهر از اتاق‌ها ویژگی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. هارمونی بسیاری بین رنگ‌هایی که در اتاق‌ها استفاده شده، وجود دارد؛ بی‌شک مهمانان در مدت اقامت خود از این فضا لذت خواهند برد.

هتل قفقاز (کاکاسوس)

هتل قفقاز (کاکاسوس) یکی از هتل‌های زیبای 5 ستاره در شهر ایروان است که قیمت آن نسبت به هتل‌های شبیه به خود بسیار عالی و مناسب است. یکی از دلایلی که این هتل را نسبت به سایر هتل‌ها جذاب‌تر می‌کند، موقعیت جغرافیایی این هتل است که مهمانان به دور از هیاهوی شهر و در کنار تپه‌ای سرسبز و رویایی در بخش شمال غربی شهر اقامت خواهند داشت.

هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)

هتل گرند ایروان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره در ایروان است که با نام قبلی «گُلدن تولیپ» فعالیت خود را ادامه می‌دهد. هتل گرند ایروان از هتل‌های پرطرفدار با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر است. موقعیت این هتل بسیار عالی است و به راحتی می‌توان به میدان اصلی شهر و بسیاری از مراکز خرید دسترسی داشت.
وقتی وارد اتاق خود در این هتل می‌شوید، با اتاقی با دکوراسیون مدرن روبه رو می‌شوید که با دقت بسیاری دکور شده است. اتاق‌ها بسیار راحت هستند و استفاده از رنگ‌های تیره در کنار تک رنگ‌های روشن، هماهنگی رنگ‌بندی بین وسایل را حفظ کرده است؛ نور آباژورها در کنار این ترکیب آرامش بیشتری را برای مهمانان فراهم می‌کند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی مجلل و شیک هستند.

هتل الکساندر ارمنستان (The Alexander, a Luxury Collection Hotel)

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی بسیار جذاب با دسترسی عالی نمی‌تواند یک سفر را به یادماندنی کند. هتل الکساندر ارمنستان هتلی رویایی و مجلل در ۱۲ طبقه است که امکانات آن چشم‌گیر و جذاب است و موقعیت بی‌نظیری که دارد، آن را به عنوان انتخاب بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. این هتل می‌تواند یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر باشد.
دکور مدرن و استفاده از اشکال هندسی، اتاق‌های این هتل را خاص و متمایز کرده است. اکثر اتاق‌ها دارای اتاق نشیمن و محیطی دلباز هستند. دکوراسیون شیک اتاق‌ها و ظرافتی که در آن‌ها لحاظ شده است، در کنار امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک تمام شرایط رفاهی را برای مهمانان تکمیل می‌کند.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.