خرید بلیط مسافری قطار از سایت خارجی

مسافرت با قطار یک سفر جذاب و به یاد ماندنی در دل طبیعت با گذر از شهرهای مختلف می باشد بخصوص اگر نسبت به پرواز فوبیا داشته باشید. اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید می توانید این نوع سفر را امتحان کنید البته خرید بلیط قطار از سایت های خارجی به دلیل تحریم ها برای افرادی داخل کشور مهیا نمی باشد به همین دلیل مجموعه پانی پی با دسترسی به درگاه های معتبر بین المللی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با اطمینان خاطر، خرید خود را نهایی کرده و هزینه را به راحتی پرداخت نمایید.


مزایای مسافرت با قطار

ارزان و مقرون به صرفه بودن از مهم ترین مزایای سفر با قطار می باشد. برخی از مزایای خرید بلیط قطار از سایت‌های بین المللی عبارتند از:

  • امکان خرید بلیط قطار با قیمت مناسب و بدون واسطه
  • امکان رزرو و پرداخت آنلاین 
  • امکان استفاده از امکانات رفاهی و امنیت بالای قطارها
  • امکان تماشای مناظر زیبا و شهر‌های مختلف در طول مسیر

نحوه خرید بلیط قطار از سایت خارجی

خرید بلیط قطار خارجی به صورت آنلاین می باشد که امکان پرداخت آن در داخل کشور فراهم نیست که رفع این مشکل می توانید پس از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در سایت و بلیط قطار مورد نظر و وارد کردن اطلاعات هویتی ( مشخصات گذرنامه )، در مرحله پرداخت کافی است لینک را به مجموعه پانی پی ارسال کنید تا به راحتی و در کمترین زمان پرداخت شما انجام شود.

نکات مهم 

 از سایت‌های معتبر و رسمی که نماینده یا همکار خطوط ریلی خارجی هستند، خرید کنید.

• هنگام خرید بلیط قطار، مشخصات شناسایی خود را به درستی وارد کنید. مثل کد ملی، نام و نام خانوادگی. این اطلاعات در بلیط شما درج می‌شوند و هنگام پذیرش در ایستگاه راه‌آهن، مسئول مربوطه به‌منظور احراز هویتتان از شما کارت شناسایی معتبر درخواست می‌کند.

• قبل از خرید بلیط قطار، شرایط لغو یا تغییر آن را با دقت بخوانید. بعضی از بلیط‌های قطار قابل لغو یا تغییر نبوده یا هزینه‌های زیادی برای آن در نظر گرفته شده است.

• پس از خرید بلیط قطار، آن را به صورت الکترونیک چاپ کنید یا در تلفن همراه خود ذخیره کنید. همچنین شماره رزرو چهار رقمی (PNR) را نزد خود نگه دارید.

وب سایت های خرید بلیط قطار خارجی

از مهم ترین سایت های خرید بلیط قطار در اروپادر زیر به آن اشاره شده است که می توانید برای خرید از این طریق اقدام کنید :

http://www.eurorailways.com
http://www.thetrainline.com
http://www.virgintrains.co.uk
http://www.italiarail.com



برای خرید بلیط قطار از سایت های خارجی با دفتر مجموعه پانی پی تماس گرفته و پرداختی امن و راحت را تجربه کنید.