پرداخت هزینه خرید دامین و شارژ اکانت هگزونت Hexonet

شرکت هگزونت Hexonet در سال 1999 توسط جنز واگنر Jens Wagner تاسیس شده است. این شرکت در کشور آلمان فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن هامبورگ است. واگنر قبل از آن شرکت Key-Systems GmbH را تاسیس کرده و بعنوان مدیرفنی مشغول به کار بود. جنز واگنر یکی از متخصص ترین افراد در صنعت دامنه و سیستم های اینترنتی است و در سراسر دنیا بعنوان یک مبتکر و نوآور شناخته شده است. شما برای خرید و پرداخت هزینه هگزونت Hexonet  به پی پال، مستر کارت و درگاه های بین المللی نیاز دارید که به دلیل وجود تحریم ها و عدم دسترسی ، مجموعه پانی پی در کمترین زمان با دسترسی به درگاه های معتبر بین المللی با پرداخت هزینه امکان دسترسی به خدمت این سایت را برای شما فراهم می کند.

تاریخچه شرکت Hexonet 

 او همچنین در سال 2006 اقدام به تاسیس رجیسترار 1API نمود که درواقع این رجیسترار دامنه زیرمجموعه شرکت hexonet می باشد. 1API در نوامبر سال 2007 موفق شد گواهینامه معتبر خود را جهت فعالیت در صنعت دامنه از آیکان ICANN دریافت کند. رجیسترار 1API همچنین یکی از اعضای اصلی و مهم شرکت رایپ RIPE NCC هم می باشد.

 شرکت هگزونت یک توسعه دهنده پیشرو و سرویس دهنده خدمات مبتنی بر تکنولوژی های اینترنتی در صنعت دامنه است. hexonet از ترکیب چندین شرکت زیرمجموعه دیگر شامل 1API GmbH ( رجیسترار دامنه مورد تایید ICANN )، WhoisTrustee.com Limited (Whois Privacy)، و PremiumSale.com Limited تشکیل شده است.

 خدمات شرکت Hexonet 

اصلی ترین فعالیت هایی که در 1API انجام می شود عمده فروشی و سرویس دهی به رجسیترارهای دیگر است. این رجیسترار دامنه در دور کشور آلمان و کانادا شرکت معتبر ثبت شده دارند. از خدمات ارزشمندی که در رجیسترار 1API ارائه می شود می توان به فراهم آوردن پلت فرم جامع برای دامنه های gTLD و ccTLD اشاره کرد به طوری که امکان ارائه خدمات ثبت و مدیریت دامنه ها از طریق کنترل پنل وب انتخابی، قالب های آماده ایمیل، ماژول های نرم افزاری ( مانند WHMCS, AWBS ) و همچنین وب سرویس (API) های متنوع را برای کاربران و نمایندگان فروش فراهم آورده است. همچنین سایت هگزونت دسترسی برای تغییر DNS و کاربر، ارسال مجدد لینک تایید کاربر و انتقال، ایجاد بی نهایت نمایندگی و مشتری، قفل و بازکردن قفل انتقال، برنامه نویسی وب با اتصال به درگاه آنلاین و  انتقال دامین به صورت دسته جمعی Transfer to Us را برای شما فراهم می کند.

 مزایای هگزونت Hexonet

همانطور که گفتیم سایت هگزونت یک شرکت آلمانی است که خدمات ثبت و مدیریت دامنه بین المللی را ارائه می‌دهد. برخی از مزایای سایت هگزونت عبارتند از:

- ارائه ماژول های حرفه ای آماده و قابل نصب برای سیستم های مدیریت محتوا و نرم افزارهای مالی

- پشتیبانی از دامنه های فارسی IDN

- دسترسی به کنترل پنل وب انتخابی، قالب های آماده ایمیل، وب سرویس (API) و بک اوردر (Backorder)

- قفل و بازکردن قفل دامنه، تغییر DNS و کاربر، انتقال دامین به صورت دسته جمعی

- قیمت رقابتی و پشتیبانی 24 ساعته

 

 هاستفا چیست ؟

هاستفا یک شرکت ایرانی است که خدمات ثبت و مدیریت دامنه و هاستینگ را ارائه می‌دهد و دارای مزایای فوق العاده از جمله ارائه دامنه های بین المللی و ملی با کنترل پنل اختصاصی و به نام شما، میزبانی وبسایت شما بر روی سرورهای پر قدرت با پشتیبانی از به روز ترین سخت افزارها و نرم افزارهای موجود، پشتیبانی 24 ساعته و رضایت 100 درصد مشتریان، سرعت فوق العاده بالا و تضمین 99 درصدی برپایی دائم وب سایت شما، امکان ورود با حساب گوگل می باشد.

برای ثبت نام در سایت هاستفا می‌توانید اگر حساب گوگل دارید، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ورود در صفحه ورود، به سادگی وارد سایت شوید. این روش نیازی به تکمیل فرم ثبت نام ندارد. در غیر اینصورت می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در صفحه ورود، فرم ثبت نام را تکمیل کنید. برای این کار، باید نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس باید قوانین و شرایط سایت را مطالعه و تایید کنید. در نهایت، باید بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

 بک اوردر (Backorder) چیست ؟

بک اوردر (Backorder) به معنای در دسترس نبودن یک کالا یا خدمت در زمان کنونی و امکان سفارش آن به منظور دریافت آن خدمت به محض در دسترس قرار گرفتن مجدد است. بک اوردر دامنه (Backorder domain) یعنی سفارش دادن یک دامنه که قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده است ولی شما می‌خواهید به محض آزاد شدن آن، آن را برای خود ثبت کنید. برای این منظور، شما باید هزینه‌ای را به سایت‌های ارائه‌دهنده این سرویس پرداخت کنید تا با روبات‌های خود، در فواصل زمانی مناسب، وضعیت دامنه را بررسی کنند و در صورت آزاد شدن، آن را به نام شما ثبت کنند. البته این سرویس هیچ تضمینی برای ثبت قطعی دامنه ندارد و ممکن است صاحب فعلی دامنه، آن را تمدید یا منتقل کند.

 

 روند و شرایط انتقال دامین

انتقال ادمین در سایت هگزونت به این صورت است که شما باید وارد پنل کاربری خود در سایت هگزونت شوید و به بخش Manage Account بروید. سپس باید از لیست دامنه‌های خود، دامنه‌ای را که می‌خواهید انتقال دهید را انتخاب کنید و روی گزینه Transfer Ownership کلیک کنید. دقت کنید که باید اطلاعات مالک جدید دامنه را وارد کنید و تایید کنید. مالک جدید باید یک حساب کاربری در سایت هگزونت داشته باشد و آدرس ایمیل آن را باید وارد کنید. در انتها باید منتظر تایید مالک جدید باشید. مالک جدید یک ایمیل حاوی لینک تایید دریافت خواهد کرد و باید روی آن کلیک کند تا انتقال تکمیل شود.

   

 نحوه خرید و پرداخت هزینه در هگزونت Hexonet 

برای خرید و پرداخت هزینه در هگزونت Hexonet شما باید یک حساب کاربری در سایت هگزونت ایجاد کنید و آن را حداقل 5 دلار شارژ کنید. برای شارژ حساب خود، می‌توانید از درگاه‌های بین‌المللی مانند پی‌پال، مستر کارت و غیره استفاده کنید. اگر دسترسی به این درگاه‌ها ندارید، می‌توانید از مجموعه پانی پی کمک بگیرید.
شما باید دامین مورد نظر خود را در سایت هگزونت جستجو کنید و در صورت آزاد بودن، آن را ثبت کنید. در صورتی که دامین قبلا ثبت شده باشد، می‌توانید از سرویس بک اوردر یا خرید دامین پرمیوم استفاده کنید.
شما باید اطلاعات مالکیت دامین را وارد کنید و تایید کنید. همچنین می‌توانید نام سرورها (DNS) را تغییر دهید یا DNS های اختصاصی خود را ثبت کنید. شما باید هزینه ثبت دامین را از حساب خود پرداخت کنید. هزینه ثبت دامین بستگی به پسوند و مدت زمان ثبت دارد. بنابراین باید منتظر تکمیل فرآیند ثبت دامین باشید. معمولا این فرآیند چند دقیقه تا چند ساعت طول می‌کشد. در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با پشتیبانی سایت هگزونت تماس بگیرید.

 

 اگر در سایت هگزونت اکانت کاربری دارید و قصد شارژ پنل کاربری خود را دارید میتوانید با استفاده از روش پرداخت با پی پال در سریع ترین زمان توسط مجموعه پانی پی اکانت خود را شارژ نمایید و از خدمات خوب این شرکت استفاده نمایید , بهترین و سریع ترین روش پرداخت در سایت هگزونت پی پال می باشد و مجموعه پانی پی با سال ها تجربه پرداخت در سایت فوق می توانند در زمان کوتاه و کمترین کارمزد سفارشات شما را انجام دهند.