صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۴

راهنمای سفر به کشور اردن

 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۴  چاپ
راهنمای سفر به کشور اردن
عمان یا امان پایتخت کشور اردن است که بزرگ‌ترین شهر و همچنین مرکز سیاسی، فرهنگی و اقتصادی این کشور محسوب می شود. علاوه بر آن امان یکی از پرطرفدارترین شهرهای عربی در میان گردشگران خارجی به شمار می‌رود. برای اطلاعات بیشتر از کشور عمان با پانی پی همراه باشید.

وضعیت آب و هوایی کشور عمان

داشتن آب و هوای مطلوب در تمام طول سال، یکی از دلایلی است که امان را به مقصدی جذاب برای گردشگران مبدل کرده است. از ماه فروردین تا اوایل آذر با روزها گرم و معمولا خشک است. تابستان‌های این کشور هوا کمی داغ می‌شود، اما رطوبت همچنان پایین است، بنابراین هوا هنور هم برای اغلب مردم خوش ‌آیند خواهد بود. زمستان‌ها اما می‌تواند سرد باشد و گاهی هم ممکن است برف ببارد. 

اماکن گردشگری کشور اردن

همانند هر کشور دیگری اردن نیز دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند. از اماکن گردشگری محبوب در این کشور می‌توان به جبل امان، محله عبدون (neighborhood of Abdoun)، آمفی تئاتر رومی، قدم زدن درون صحن هنر مردمی در جبل الویبده (Jabal Al Weibdeh)، ارگ امان (Amman Citadel)، جرش، پترا، وادی رم، کوه نیبو، مسجد شاه عبدالله و قصر ازرق (Qasr Azraq) اشاره کرد.

شرایط هتل ها در این کشور

هتل‌ها و هاستل‌ها در امان آنگونه که در دیگر شهرهای توریستی هستند، توسعه داده نشده‌اند، اما خوشبختانه از نظر قیمت محدودیتی وجود ندارد که دست گردشکران را برای انتخاب باز می‌گذارد. اقامت در ارزان‌ترین نقاط امکانات کمی را در اختیار گردشگران می‌گذارد؛ بنابراین کمی هزینه‌ی بیشتر برای جایی بهتر ارزشش خواهد داشت.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.