صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۶

۵ جاذبه ی برتر گردشری دنیا

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۶  چاپ
۵ جاذبه ی برتر گردشری دنیا
با مجموعه‌ی پانی پی همراه باشید تا با برترین مکان‌های برتر دنیا آشنا شوید. شاید مقصد بعدی شما یکی از این کشورها باشد.

۱.معابد آنگکو در کامبوج

در سال ۱۴۳۱ میلادی ارتش تایلند به شهر آنگکور حمله و آن را ویران کردند. از آن سال ویرانه‌های شهر به حال خود رها شد، به تدریج درختان و گیاهان در اطراف شهر روییدند تا این که ۱۵۰ سال پیش این شهر دوباره کشف شد. زمان زیادی تا این که باستان ‌شناسان برای جستجو و بازسازی این شهر که به شهر معبدها مشهور است رفتند. این شهر دارای بیش از هزار معبد کوچک و بزرگ است که این مکان تاریخی را به عنوان بزرگترین اثر تاریخی مذهبی جهان معروف ساخته است.

۲. دیواره ی بزرگ مرجانی برپر در استرایا 

برپر با وسعت ۳ هزار کیلومتر لقب بزرگترین تپه‌ی دریای جهان را به خود اختصاص داده است. انواع گونه‌های جانوران در این تپه‌ی دریایی زندگی می‌کنند. سالانه تعداد زیادی گردشگر برای بازدید از این مکان به استرالیا سفر می‌کنند.

۳. ماچوپیچو در پرو 

از ماچوپیچو به عنوان شهر گمشده‌ی اینکاها یاد می‌شود. این دژ عظیم در ۵۰ مایلی کوسکو قرار گرفته است. این مکان با طبیعت بکر و زیبایی که دارد بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. 

۴. دیوار بزرگ چین 

این جاذبه‌ی گردشگری را اکتر مردم می‌شناسند، دیوار بزرگ چین جز مکان‌های هفت گانه عجیب در یونسکو به ثبت رسیده است. دیوار چین با ۸۸۵۰ کیلومتر بزرگترین مهندسی دفاعی دنیا را به خود اختصاص داده است. 

۵. تاج محل در هند

بنای تاریخی تاج محل در قرن ۱۷ میلادی به‌ دستور شاه‌جهان برای اثبات علاقه‌اش به همسرش ساخته شد. ساخت این بنا ۲۲ سال به طول انجامید که از قرن هفدهم تاکنون به عنوان نماد عشق در هند شناخته می‌شود. سالانه حدود ۴ میلیون بازدید کننده برای بازدید از این مکان به هند سفر می‌کنند.
مجموعه‌ی پانی پی با سالها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائهی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان میتوانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.
برچسب ها:  سفر  مسافرت  سفارت