صفحه نخست    خدمات ویژه    ثبت سفارش

مدارک احراز هویت,وریفای و رفع مسدودی اکانت بایننس

بایننس یک صرافی رمزارز آنلاین است که امکان مبادله رمزارزهای متعددی را فراهم می‌آورد. در سال ۲۰۱۸ این صرافی از نظر حجم معاملات در جایگاه بزرگترین مرکز جابجایی رمزارز قرار گرفته بود. چانگ پنگ ژائو مدیر بنیانگذار (Changpeng Zhao) بایننس است. او پیش از تأسیس بایننس، شرکت فیوژن سیستم (Fusion Systems) را تأسیس کرده بود که در زمینه ارایه راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه مالی فعالیت داشت. یی هه (Yi He) نیز دومین بنیانگذار بایننس است. شش ماه پس از راه‌اندازی بایننس، مجله فوربز برای اولین بار در تاریخ، فهرستی از ثروتمندترین افراد در دنیای ارزهای دیجیتال منتشر کرد. در این فهرست، چانگپنگ ژائو (بنیانگذار صرافی بایننس) با حدود ۱/۱ الی ۲ میلیارد دلار ثروت، در بالای این فهرست قرار گرفت. این صرافی به لحاظ میزان تراکنش روزانه در رتبه اول جهان قرار دارد.



بایننس یک صرافی شناخته شده و آشنا در زمینه ارزهای دیجیتال است که برای استفاده از کلیه خدمات اکانت به تازگی میبایستی اکانت خود را وریفای نمایید و اگر شما بخواهید به عنوان یک کاربر جدید در بایننس ثبت نام کنید ارائه مدارک الزامی میباشد همینطور کاربرهای قدیمی نیز هم اکنون میبایستی اکانت خود را وریفای کنند در غیر این صورت امکان استفاده از خدمات بایننس رو نخواهند داشت . همان طور که مطلع هستید بایننس در ایران تحریم میباشد و تمامی کاربران داخل کشور به ناچار از ریموت یا پروکسی برای ورود به اکانت خود استفاده میکنند از این رو امکان وریفای با مدارک پاسپورت ایرانی نیز وجود ندارد به همین خاطر مجموعه پانی پی خدمات ویژه ای را جهت وریفای اکانت بایننس برای کاربران ایرانی ارائه میدهد .



اگر اکانت شما نیاز به احراز هویت و وریفای دارد و اگر اکانت شما مسدود شده است میتوانید با استفاده از مدارک پانی پی مشکل اکانت خود را سریعا رفع نمایید به شکل کاملا صد در صد تضمینی .


چه مدارکی در پانی پی قابل تهیه میباشد ؟

1- تصویر پاسپورت براساس نام دلخواه و تاریخ تولد دلخواه و نام کشور دلخواه این مدرک فقط به صورت فایل عکس ارائه میشود .

2- تصویر آیدی کارت براساس نام دلخواه و تاریخ تولد دلخواه و نام کشور دلخواه این مدرک نیز به صورت فایل عکس و فیزیکی قابل ارائه میباشد .

3- تصویر پروف آدرس قبض محل سکونت و نام کشور به صورت دلخواه .



توجه و هشدار : این مدارک به صورت فتوشاپ آماده میشود و صرفا برای وریفای اکانت بایننس میباشد و استفاده از آن برای وریفای اکانت های نامرتبط و استفاده های غیر قانونی اکیدا ممنوع است و در صورت بروز مشکل عواقب بر عهده مشتری میباشد .


روش های وریفای اکانت در بایننس ؟

1- حالت سطح اول بیسیک : در این روش وریفای اکانت با آپلود تصویر ایدی کارت یا پاسپورت را گواهی نامه انجام میشود .

2- حالت سطح دوم ادونس یا پلاس : در این روش علاوه بر آپلود مدارک هویتی آپلود پروف آدرس نیز الزامی است .



برخی از پرسش های متداول را پاسخ میدهیم ؟

- مدت زمان آماده سازی مدارک بین 1 تا 5 روز کاری متغیر میباشد .

- ارائه مدارک از 169 کشور انجام میشود و در میستری پی میتوانید از هر کشوری مدارک درخواست بدید و محدودیتی وجود ندارد .

3- قبض های پروف آدرس با اعتبار زیر 6 ماه داده میشود تا مشکلی در وریفای از بابت قدیمی بودن به وجود نیاد.

4- به هنگام ثبت درخواست آپلود کارت پرسنلی پاسپورتی الزامی میباشد و اگر عکس ندارید حتما عکس گرفته شود پشت زمینه سفید و در سایت آپلود شود ( سایز 6 در 4 )

5- هزینه مدارک به صورت آنلاین در سایت قابل رویت میباشد .

6- ثبت درخواست در میستری پی آنلاین است .



اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید میتوانید به صورت تلفنی با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمائید تا به سوالات شما پاسخ دهند .