صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

حواله ارزی به دبی | حواله دلار و درهم به دبی | حواله بانکی به امارات

امارات متحده عربی یکی از کشورهای مهم در حوزه تجارت برای تاجران ایرانی میباشد که بخش عظیمی از کالاهای وارداتی به ایران را تامین میکند . حجم معاملات تجاری بین ایران و امارات از گذشته تا به امروز همیشه بالا بوده و با وجود تحریم های شدیدی که در این چند سال به وجود آمده است مشکلات و چالش های زیادی را برای بازرگانان در جهت ارسال پول به دبی ایجاد کرده است از این رو به خاطر تحریم های بانکی امکان جا به جایی پول به شکل مستقیم وجود ندارد از این رو مبادلات مالی میبایستی از طریق صرافی یا شرکت های مالی مربوطه صورت بگیرد . مجموعه پانی پی با سال ها فعالیت در حوزه پرداخت های بین المللی قادر میباشد خدمات مالی شما را به مقصد دبی در حجم تراکنش های پایین به صورت آنلاین انجام دهد .

روش های متعددی جهت ارسال پول به دبی وجود دارد که مرسوم ترین روش ها انتقال بانکی و حواله دستی کش میباشد , در بسیاری از مواقع برای پرداخت فاکتور نمونه کالا در مبالغ کم چالش هایی وجود دارد که شاید بسیاری از صرافی ها انجام ندهند مجموعه پانی پی میتواند این نوع از تراکنش های پایین سمپل یا فاکتور خرید کالا را به شکل آنلاین طی بک روز کاری انجام دهد .

انتقال پول به بانک های دبی فقط به صورت درهم امکان پذیر میباشد و اگر فاکتور شما به صورت دلاری میباشد میبایستی معادل درهمی آن را به حساب مربوطه انتقال دهید .توجه نمایید امکان ارسال پول به صورت دلار و یورو به مقصد دبی به صورت بانکی وجود ندارد .

 

سوالات متدوال :

 

- به چه بانک هایی در دبی میتوان پول فرستاد ؟

به اکثر بانک ها امکان ارسال پول وجود دارد که شاخص ترین آن ها میتوان NBD BANK , مشرق بانک , بانک ملی ابوظبی و ... اشاره داشت .

- به چه اطلاعاتی برای ارسال پول به دبی نیاز است ؟

برای ارسال پول به دبی نیازمند شماره حساب , نام صاحب حساب و بانک است .

- کارمزد انتقال پول به دبی چقدر است ؟

کارمزد حواله برای هر تراکنش بین 100 الی 150 درهم متغیر میباشد .

- مدت زمان انجام حواله ؟

اگر سفارش خارج از روز تعطیلی ثبت شود حداکثر یک روز کاری انجام میشود .

-به چه حساب هایی میتوان پول ارسال کرد ؟

به کلیه حساب های شخصی,شرکتی و دانشگاه امکان ارسال پول وجود دارد .

 

مشتری گرامی اگر نیازمند راهنمایی و مشاوره در خصوص ارسال پول به دبی هستید میتوانید در ساعات اداری شرکت با تلفن پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید .