صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

حواله ارزی به گرجستان | حواله لاری ،دلار و یورو به گرجستان

گُرجِستان کشوری واقع در قفقاز جنوبی است که از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب شرق به جمهوری آذربایجان و از جنوب با ترکیه و ارمنستان هم‌مرز است. پایتخت آن، شهر تفلیس است. مساحت گرجستان ۶۹٬۷۰۰ کیلومتر مربع (۲۶٬۹۱۱ مایل مربع) و جمعیت آن در ژانویه سال ۲۰۲۱ بیش از ۴ میلیون نفر بوده‌است. گرجستان یک جمهوری متمرکز نیمه‌ریاستی است و حکومت آن از طریق دموکراسی نیابتی انتخاب می‌شود.

گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته و یکی از اهداف مقامات سیاسی این کشور ، عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو است؛ که گرجستان در حال حاضر عضو ناظر در اتحادیه اروپا و ناتو می‌باشد.

 

ایرانیان زیادی در سال به کشور گرجستان مهاجرت میکنند که برخی برای ادامه تحصیل و برخی دیگر برای زندگی و تجارت به این کشور وارند میشوند از این رو تبادلات ارزی بین ایران و گرجستان رشد چشم گیری داشته و با توجه به تحریم های بین المللی امکان مبادلات ارزی در بستر های بانکی و قانونی وجود ندارد از این رو میبایستی از طریق صرافی این کار صورت بگیرد .

پانی پی با سال ها فعالیت و تجربه در حوزه پرداخت های خارجی آماده ارائه خدمات ارزی در کشور گرجستان به ایرانیان عزیز میباشد لذا اگر قصد انتقال پول به این کشور را دارید میتوانید از خدمت آنلاین پانی پی استفاده کنید.

 

پرسش های متداول در خصوص انتقال پول به گرجستان :

 

به چه بانک هایی میتوان پول حواله کرد ؟

به کلیه بانک ها از قبیل Bank of Georgia و Tbc bank امکان ارسال پول وجود دارد .

با چه ارز هایی میتوان پول ارسال کرد ؟

با ارزهای لاری , دلار و یورو امکان ارسال پول وجود دارد .

مدت زمان انجام سفارشات ؟

پس از ثبت سفارش مدت زمان انجام سفارش بین یک الی دو روز کاری متغیر میباشد .

به چه حساب هایی میتوان پول فرستاد ؟

به کلیه حساب های شخصی , شرکتی و دانشگاه امکان پذیر است .

کارمزد انجام خدمات چقدر است ؟

کارمزد براساس مبلغ حواله متغیر میباشد و براس محاسبه دقیق لازم است ابتدا عضو سایت شوید و سپس در منوی محاسبه گر مبلغ حواله را وارد کنید تا کارمزد محاسبه گردد .

 

در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره برای انتقال پول به گرجستان دارید میتوانید از طریق چت آنلاین سایت و یا ارتباط تلفنی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.