صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

ارسال حواله بانکی سوئیفت به حساب شرکتی | SWIFT TT

سوئیفت (به انگلیسی: SWIFT) و به طور کامل جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (به انگلیسی: Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication) یک انجمن تعاونی غیرانتفاعی است که در ماه مه 1973 میلادی توسط 239 بانک از پانزده کشور اروپایی و آمریکای شمالی راه اندازی گردید و هدف از آن جایگزینی روشهای ارتباطی غیر استاندارد کاغذی و یا از طریق Telex در سطح بین‌المللی با یک روش استاندارد شده جهانی بود.
مرکز اصلی شبکه سوئیفت در کشور بلژیک بوده و طبق قوانین آن کشور عمل می‌نماید و کشورهای آمریکا، هلند، انگلیس و هنگ کنگ به عنوان مراکز پشتیبان اعضا فعالیت دارند. سوئیفت در هر کشوری دارای یک SAP یعنی نقطه دسترسی به سوئیفت می‌باشد که توسط مؤسسه سوئیفت کنترل می‌شود. (در ایران SAP در بانک مرکزی واقع گردیده‌است)

مجموعه پانی پی با بیش از هفت سال سابقه فعالیت و دارا بودن تیمی مجرب و حرفه ای در حوزه پرداخت های بین المللی آمادگی دارد کلیه انتقالات مالی شما را بر روی شبکه سوئیفت در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین نرخ و کارمزد انجام دهید.

 

پرسش های متداول :

پانی پی از مبداء کدام کشور حواله های سوئیفت را انجام می دهد ؟

در حال حاضر کلیه حواله های سوئیفت به حساب شرکتی از مبداء ترکیه انجام می شود.

ارسال حواله سوئیفت به حساب شرکتی طی چند روز کاری انجام می شود ؟

مدت زمان انجام حواله و واریز به حساب مقصد طی 3 روز کاری زمان می برد.

به چه کشورهایی می توان حواله سوئیفت انجام داد ؟

به اغلب کشورهای دنیا امکان ارسال حواله سوئیفت وجود دارد اما به کشورهایی که سوئیفت تحریم می باشد و کشورهای آفریقایی به خاطر ریسک مسدودی حواله امکان ارسال حواله وجود ندارد.

 با چه ارزهایی می توان حواله سوئیفت انجام داد ؟

در حال حاضر امکان ارسال حواله سوئیفت با ارزهای دلار آمریکا , کانادا و یورو امکان پذیر می باشد.

میزان کارمزد حواله بر روی شبکه سوئیفت چقدر می باشد ؟

سوئیفت یکی از حواله ها پر هزینه می باشد که دلیل آن نیز مقدار کارمزدی است که بانک جهت انتقال حواله دریافت میکند و میزان کارمزد حواله های سوئیفت شرکتی 200 واحد ارزی می باشد و تفاوتی در مبلغ حواله ندارد و برای هر مقداری کارمزد ثابت می باشد.

پس از انجام حواله آیا رسید بانکی توسط پانی پی داده می شود ؟

بله قطعا پس از انجام حواله تصویر سوئیفت ( MT103 ) برای درخواست کننده حواله داخل سایت ارسال می شود.


 ارسال حواله سوئیفت به حساب شرکتی در چین و شرایط انتقال حواله چگونه است ؟

چین یکی از کشورهایی می باشد که بیشترین حجم حواله های شرکتی را به خود اختصاص داده است دلیل آن نیز اغلب خرید کالاهایی می باشد که توسط بازرگانان و شرکت های داخل ایران انجام می شود و انجام حواله به چین طی سه روز کاری بر روی شبکه سوئیفت قابل انجام می باشد.

امکان درج توضیح یا شماره رفرنس در توضیحات حواله وجود دارد ؟

بله با توجه به تقاضای درخواست کننده حواله این امکان وجود دارد که شماره فاکتور ( INVOICE ) یا رفرنس آیدی در قسمت توضیحات حواله قید شود.

 

 آیا مبلغ درخواستی حواله عینا همان به حساب مقصد واریز می شود ؟

خیر کلیه حواله های شرکتی به صورت شیر ( SHA ) انجام می شود این بدان معنی می باشد که فقط کارمزد بانک ارسال کننده حواله پرداخت شود و هیچ گونه کارمزد بانک واسطی پرداخت نمی شود و بر روی شبکه سوئیفت توسط بانک واسط مقدار 20 الی 50 واحد با توجه به رقم حواله کارمزد کسر می شود و مبلغ حواله کمی کمتر به حساب مقصد واریز می شود. در صورتی که بخواهید مبلغ حواله عینا همان به حساب مقصد واریز شود لازم میباشد کارمزد بانک واسط را به مبلغ اصلی حواله اضافه کنید .

بهترین شیوه برای ارسال حواله یورو به حساب شرکتی اروپا چیست ؟

اگر قصد انتقال حواله یورو به کشورهای عضو اتحادیه اروپا رو دارید کم هزینه ترین راه حواله سپا ( SEPA ) می باشد و توصیه ما این است که حواله خود را به صورت سپا انجام دهید که مجموعه پانی پی این کار را میتواند برای شما در سریع ترین زمان انجام دهید و برای ثبت درخواست حواله یورو به صورت سپا به منوی حوالجات بانکی ارسال حواله به اروپا مراجعه کنید . حواله یورو به شکل سوئیفت مناسب برای حساب هایی می باشد که در شرایط خاص امکان انتقال به صورت سپا وجود نداشته باشد.

 

 مناسب ترین راه برای انتقال حواله دلار به حساب شرکتی در کانادا چیست ؟

اگر قصد انتقال حواله به حساب شرکتی در کانادا را دارید کم هزینه ترین راه برای شما حواله داخلی می باشد و می توانید از خدمات حواله داخلی پانی پی استفاده کنید اما در برخی از شرایط خاص امکان واریز از داخل کانادا وجود ندارد و الزاما می بایستی به شکل سوئیفت حواله را انجام داد.

برای ارسال حواله سوئیفت به حساب شرکتی به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

اگر قصد انتقال حواله به حساب شرکتی را دارید لازم می باشد اطلاعات حساب مقصد از قبیل (شماره حساب, نام حساب, کد سوئیفت) را داشته باشید.

قیمت ارز حواله چه ساعتی در سایت آپدیت می شود ؟

نرخ حواله همه روزه ساعت 12:00 ظهر در سایت بروز رسانی می شود و برای مشاهده قیمت لازم می باشد در سایت عضو شوید .

چگونه می توان در پانی پی ثبت درخواست حواله انجام داد ؟

در صورتی که اکانت کاربری ندارید لازم می باشد ابتدا در سایت عضو شوید و پس از ورود در فرم ثبت درخواست حواله سوئیفت به حساب شرکتی اطلاعات حساب مقصد را به همراه مبلغ درخواستی حواله وارد کنید.

 

مجموعه پانی پی صمیمانه آمادگی دارد تا پرسش های شما مشتریان محترم را در وقت اداری پاسخگو باشد لذا در صورتی که برای ارسال حواله سوئیفت به حساب شرکتی نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید میتوانید با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.